TUKANG BACA

Sabtu, 16 April 2011

UNTUK YANG KE LAPAN BELAS KALI

syukur. aku panjat dan layangkan kepada Allah.
kerana masih memanjangkan lagi umurku yang semakin bertambah ini.

semalam 15 april. untuk yang ke-18 kali. aku menghirup udara. menikmati keindahan penghidupan.
syukur kepada-Mu kerana aku masih lagi bernafas.

apabila sudah menjejaki ke alam umur 18 ini. ada rasa lain sedikit. sedikit sahajalah. rasanya sudah tidak seperti hari jadi yang sebelum ini.

makin dewasa. makin penuh tanggungjawab.
makin dewasa. makin memerlukan kematangan.

ni la rasa macam tak nak dewasa. orang dewasa menakutkan. penuh dengan keseriusan.

okelah. aku malas nak membebel banyak-banyak. cuma aku ingin kongsikan sedikit pesanan-pesanan mereka di hari lahirku :






*terima kasih encik.

terima kasih kepada kau semua.
kerana menceriakan hari yang istimewa.

sesungguhnya aku amat terharu.

yang benar.
amii afandi.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahh. terharu aku. :') kau appreciate. dah laa ade lagu nubhan lagi terharu. :D yang dipotong tuh, wahahaa lawak. :P

Qra. :)

amii afandi berkata...

eceh eceh.
yang dipotong tu kan rahsia-rahsia kita. hehehe.

Arpiiz berkata...

biasa lah kalau mula terasa ada banyak tanggungjawab, kita pun sama juga masa dulu..^^

| gad1s s0ypans | berkata...

hikhik....
dah bes0w dh budk nie yep.....
c(:

amii afandi berkata...

arpiiz : itulah dia. pada umur-umur cenggini banyak perkara yang harus dipelajari.

amii afandi berkata...

gad1s soypans : hahah. saya dah besar:)

NaRuFiQ berkata...

sama-sama...hehehe