TUKANG BACA

Sabtu, 5 Mac 2011

TUKAR LAGILAH

ehem.

tak nak cerita panjang. cuma nak kata.
aku tukar lagi layout. aku tukar lagi lagu yang berkumandang bila kau buka blog aku ni.

mesti kau-kau yang selalu singgah-singgah di blog aku ni. hairan berbaur pelik. sekejap layout aku macam gini. sekejap lagi macam gitu.biasalah. lumrah manusia. sentiasa bosan dengan apa yang ada.

okey. ini kali terakhir aku tukar layout untuk masa terdekat ni.
sebab aku dah jumpa layout yang sesuai dengan jiwa aku. tahniah kepada diriku sendiri.

ehem.
lagu kat blog aku ni memang meruntun jiwa.
err. meruntun jiwa ke meruntun jiwang?

yang benar.
amii afandi.

2 ulasan:

NaRuFiQ berkata...

meruntun jiwang laa....
advance sikit....
mesti ko meleleh kan dengar lagu ni....
hak3

amii afandi berkata...

hahah. meruntun jiwang ke?-.-
tak de lah samapi meleleh dengar lagu ni. setakat bergenang2 tu ada lahh.haha.