TUKANG BACA

Khamis, 2 Februari 2012

LENYAP.


sekarang aku rasa bercelaru. sangat bercelaru.

sampaikan aku sudah tidak tahu mana yang perlu didahulukan, mana yang tidak. ternyata semuanya dikehendaki dan diperlukan dengan cepat. segera.

damn.

aku rasa seperti sudah kehilangan diri. apabila bercelaru seperti ini.

sekiranya ada masa. segeraku cari kembali diriku yang seringkali lenyap. mencari dan mencari.
namun apabila sudah jumpa, kembali hilang.

aku hilang dimakan kesibukan.
sibuk yang sunyi.

yang benar,
amii afandi.

7 ulasan:

L.I berkata...

mari kita meriahkan kesibukan kita dengan perkara yang bermanfaat....jeng3 nampak beno sibuknya , tulis pendek2

sugar2 kapas strawberry berkata...

Sabar2.tenang ok

amii afandi berkata...

narufiq : memang sibuk. =.='' sampaikan aku pun taktau apa nak tulis. itulah jadi pendek. haih.

amii afandi berkata...

sugar2 kapas strawberry: sedang bersabar menghadapi segala macam kesibukan. teehee~

QRA berkata...

relax, chill. kau tiru mcm aku kay? Some kerje tuh mmg aku tak buat langsung. So taklah pening heheh

p/s : kali ni aku cmnt yess haha oh ye jgn ikut nasihat aku, please.

Qura

QRA berkata...

Relax. Chill. Kau tiru mcm aku. Ade some keje tuh aku tak buat langsung pon. So barula tak pening hehe

Aku cmnt yess! :P Oh ye jangan ikut nasihat aku please. :D

amii afandi berkata...

HAHAH =.=''

kalau zaman sekolah dulu tak payahlah pening bagai. tp kalau nak buat macam tu, memang matilah aku ya.

carry mark oii. dah la nak score final susah kedabak -.-